sobota, 19 listopada 2011

Proste ciasto w kolorze fioletowym

Dziś chciałam szybko. Szybko i prosto.
I choć wydawać by się mogło, że to takie łatwe, to zajeło mi z pół godziny zanim znalazłam taki przepis, jaki by mi odpowiadał. I oto mam!

Składniki:
3/4 szklanki mąki ziemniaczanej
1 i 1/4 mąki pszennej (ja jak zwykle tortowa)
3/4 szklanki cukru
5 jajek
2 płaskie łyżki proszku do pieczenia
1 margaryna roztopiona, ostudzona
ja dodałam trochę barwnika spożywczego w kolorze fioletu :)

Przepis:
1.Ubić jajka w całości, z cukrem, na puszystą masę.
2.Dodać do dobrze wymieszanej z proszkiem mąki.
3.Dodać ostudzoną roztopioną margarynę.
4. Piec ok 40min w ok 160C



A z racji swojej barwy ciasto trafia do:
w kategorii : fioletowy

2 komentarze:

  1. fajny ten Twój fiolet, od jagód też można ładne kolory uzyskac.

    OdpowiedzUsuń
  2. super - dziękuje za udział w akcji

    OdpowiedzUsuń