środa, 30 maja 2012

Hummus

Nie wiem co mogłabym napisać na swoje usprawiedliwienie, ż etak długo nic nie publikowałam tutaj. Brak czasu, inspiracji, życie w ciągłym, studenckim biegu... Może przeprosinowo pokażę Wam przepis na pyszny hummus, do kanapek, warzyw, krakersów - ja musiałam się powstrzymać, żeby go samego nie zjeść całego ^^'

Przepis powstał z chyba 5 innych, gdzieś wyszperanych, ale w mojej wersji pasuje mi najbardziej ;)

Składniki:
3 łyżki sezamu
sok z połowy cytryny
puszka cieciorki (u mnie 400gramowa)
ok.150g jogurtu greckiego (ja kupiłam light bo tylko taki znalazłam ;) )
1-2 ząbki czosnku (lub ile Wam pasuje ;) )
1 łyżka oliwy z oliwek
1 łyżka oleju sezamowego
sól do smaku


A przygotowanie jest do tego tak proste... wystarczy wszystko zmixować i gotowe ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz